Kejohanan Merentas Desa Peringkat Sekolah

tgh syok merakan, Najmi lak terlalu... mase ni murid2 disuruh utk memanaskan badan...



sbhgian daripada guru2 sekolah tempat aku praktikum...


pasangan praktikum aku sedang mengetuai senaman memanaskan badan...


haaa..bengkok badan ke kanan...


khusyuk budak2 dgr arahan guru praktikum...


anak angkat aku...


dgr ape cikgu arah tu...


11 Februari lalu, sekolah aku mengadakan kejohanan merentas desa peringkat sekolah di saat sekolah2 besar yang lain sibuk dengan kejohanan sukan tahunan mereka. Sekolah aku sekolah SKM (sekolah kurang murid), jd, kami tak adakan kejohanan sukan tahunan.

Dipendekkan cerita, inilah adalah sebahagian kecil daripada gambar2 yang sempat aku rakam sebelum aku ditugaskan menjadi penjaga checkpoint =)

Yang ni pulak, gambar2 yang menarik perhatian aku semasa menunggu murid sampai ke tempat aku jaga point. Sekolah aku ni kawasan pedalaman sikit, so banyak haiwan ternakan berkeliaran. Antaranya encik MOO. Jadi ini lah hasil tangkapan aku. Murid aku panggil MOO shit ni sbgai kek span. =)


makcik umah sebelah kata, budak2 amik pastu campakkan... errr ke encik MOO dah tuka port?


berhadapan dengan tempat aku dan pasangan aku jaga point...

*dah lali dgn bau MOO shit...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails